TT- eiere

TT- eiere  

Av: Chris den 10. februar 2017 10:36

Bare tenkte å starte en tråd med TT-eiere. Alltid moro å møte andre TTer på veien.

Jeg har en 2015 Audi TT 2.0 MK3

(PS. Går det ikke an å laste opp bilder fra PCen? Får bare beskjed om å skrive inn bildeadresse/URL)

2018 Audi TTRS Coupé 2.5 TFSI Quattro

Re: TT- eiere  

Av: KjellArildSandvik den 13. februar 2017 09:04

Heisann,

Her er en annen TT-eier som er strålende fornøyd! Har en 2012 TT RS som jeg kjøpte i mai 2016. Min første TT, og den har imponert meg veldig!

Bilder kan nå legges rett i innleggene, det gikk ikke an før ganske nylig. Du må velge "Last opp" fanen etter å ha trykket på bildeikonet.
Dette er lastet opp fra min PC og lagt inn i innlegget:

Av: Chris den 16. februar 2017 18:46

Sweet!

Drømmer om en TT RS selv for å si det mildt! Får bli når årets modell har et par år på baken, litt stiv pris fortsatt ;) Om jeg ikke tar et naturlig steg opp på TTS´en først...

Uansett meeeget fornøyd med 2-litern. Ett stykk mesterverk fra Audi som gjør meg latterlig glad hver gang jeg ser den!

Hvor holder du til i landet? Tror jeg må prøve meg på en isbane engang jeg også... Ser fantastisk gøy ut.

PS. Funker fortsatt ikke å bare trykke "last opp" for meg. Bruker Mac, men har prøvd både Safari og Firefox uten hell. Får beskjed om at "bildeadresse mangler" når jeg klikker på "last opp til server"...

Av: KjellArildSandvik den 16. februar 2017 23:13

Drømmer selv om å få en Mk3 TT RS en dag, men som du sier må den nok få noen år på baken først. Blir uansett spennende å se prisen på den nye, med dagens avgifter tipper jeg den detter en god del i forhold til den modellen jeg har.

2-literen er absolutt en perle, ingen tvil. Og en TTS kan være et meget godt alternativ. Du får ikke den rå kraften som TTRS skilter med, den er brutal. Men TTS er lettere foran og bedre balansert, så den byr på hakket mer raffinerte kjøreegenskaper. TTRS blir mer bøllete, rally style. Gøy da!

Jeg holder til i Oslo-området. Du?

Det er masse muligheter for isbanekjøring i Sør-Norge om ikke annet. Klubben skal ha kjøring i Funäsdalen i uke 10. Om det er Sør-Norge er vel et definisjonsspørsmål, Jämtland & Härjedalen. :-D
For øvrig der bildet mitt ble tatt for et par uker siden. Stor moro, anbefales!

Skjønner ikke problemet ditt med bilder. Dette innlegget er laget på Mac med OSX Sierra, Google Chrome. Null problem. Skal prøve Safari også for ordens skyld.

Nå er jeg admin da, kanskje noe med rettigheter? Jeg ber vår tekniske leverandør se på saken!

Sist endret av: KjellArildSandvik den 16. februar 2017 23:19, redigert totalt 1 gang.

Av: Chris den 17. februar 2017 07:43

Nice! Takk for info om TTS vs TT RS.

Jeg holder til i Bærum.

...og bra det ikke var bare meg det var noe galt med angående bilder ;)

Av: Chris den 17. februar 2017 08:59

Da ser det ut til å funke... 

Sist endret av: Chris den 17. februar 2017 08:59, redigert totalt 1 gang.

Av: Chris den 11. mai 2017 07:48

Skal du til Rudskogen den 20.mai?

Av: KjellArildSandvik den 11. mai 2017 13:29

You bet! :-)

Av: memharbiyeli_hotmail.com den 28. november 2018 09:30

Hei,

Jeg vurderer å kjøpe en audi TT MK1 eller 2. Den skal da være bil nr 2 ved siden av familiebilen. Den skal være i daglig bruk sommer/vinter. Jeg er litt usikker på vinterkjøring. Jeg bor landelig og det er ofte mye snø. Har fortiden golf GTE og den funker fint. TT er 4 hjulstrekk men ser ikke ut som den har god bakkeklarering. Jeg er redd for at den skal være ubrukelig om vinteren. Hva synes dere? Noen som bruker det om vinteren?